جدیدترین روش تخلیه چربی شکم
نوشته شده توسط : media

با استفاده از جدیدترین روش تخلیه چربی شکم از جمله روش‌ لیپوساکشن لیزری، تومسنت و تخلیه چربی‌های شکم با کمک لیپوماتیک، عوارض پیکرتراشی بسیار کاهش می‌یابد. برای انجام انواع لیپوساکشن شکم از طریق تکنیک‌های نوین پزشکی به مطب دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران مراجعه کنید.

چربی‌های ناحیه شکم نسبت به سایر اندام‌ها دیرتر آب می‌شود و برای برخی از افراد رژیم غذایی نیز کارساز نیست. در چنین شرایطی انجام عمل‌های زیبایی از طریق روش‌های جدید تخلیه چربی شکم و پهلو انتخاب بسیار مناسبی است. با توجه به اینکه پیکرتراشی جزو عمل‌های پر عارضه است، بهتر است تخلیه چربی‌های شکم را تحت نظر پزشک متخصص و متبحری که با متدهای جدید آشنایی دارد انجام دهید.

روش تومسنت (Tumescent)

تخلیه چربی شکم و پهلو از طریق تکنیک تومسنت یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای پیکرتراشی شکم است. در این روش یک محلول استریل از آب و نمک به چربی‌ها و مقداری لیدوکائین برای بی‌حسی ناحیه تحت درمان نیز تزریق می‌شود. تزریق اپی نفرین نیز به انقباض رگ‌های خونی و کاهش خونریزی و جلوگیری از کبودی ناحیه مورد نظر کمک می‌کند.

پس از تزریق این محلول‌ها، برش‌های بسیار‌ ریزی در ناحیه تحت درمان ایجاد می‌شود و لوله نازک لیپوساکشن به نام کانولا از طریق این برش‌ها به بدن وارد می‌شود. در طول فرانید تخلیه چربی‌ها، کانولا به یک پمپ خلأ متصل می‌شود تا بافت‌های چربی تخریب شده از طریق مکش به درون محفظه دستگاه منتقل شود. به دلیل جراحت‌های بسیار کم در تخلیه چربی شکم و پهلو از طریق تومسنت، عوارض جانبی این روش بسیار نادر است.

لیپوشاکسن لیزری (LAL)

لیپوپلاستی لیزری جدیدترین روش تخلیه چربی شکم است. تخلیه چربی پهلو‌ها و شکم از طریق لیزر روش دیگری است که برای پیکرتراشی به‌کار می‌رود. در این روش از نور لیزر جهت تخریب بافت‌های چربی و تخلیه آن‌ها استفاده می‌شود.

برای انجام لیپوساکشن با روش LAL یک فیبر لیزری از طریق برش ریز به زیر پوست وارد می‌شود. فیبر لیزری کمک می‌کند تا چربی‌های رسوب شده در شکم و پهلو، امولسیون و خارج شوند.

 لیپوساکشن شکم با روش PAL

جدیدترین روش تخلیه چربی شکم روش PAL است که یک کانولا به محل مورد نظر وارد می‌شود و با حرکت رفت و برگشتی سریع، تمام بافت‌های چربی را تخریب می‌کند. وجود ارتعاشات زیاد برای از بین بردن سلول‌های چربی باعث تخلیه سریع چربی‌ها از زیر پوست می‌شود. روش PAL با عوارض بسیار نادر کمک می‌کند تا افراد درد کمتری احساس کنند.

میزان دقت پزشک در این تکنیک بسیار زیاد است، چراکه تسلط زیادی بر فرایند استخراج چربی‌ها دارد. این روش برای افرادی مناسب است که حجم زیادی از چربی انباشته دارند و یا قبل از این نیز عمل لیپوپلاستی را انجام داده‌اند.

روش لیپوماتیک

روش لیپوماتیک از جدیدترین روش‌های تخلیه شکم و پهلو به کمک دستگاه ارتعاشی است. امواج ارتعاشی ایجاد شده از طریق این دستگاه بسیار فرکانس پایینی دارند و باعث آب شدن چربی‌های ناحیه مورد نظر و خروج آن‌ها از بدن می‌شوند. در این تکنیک دستگاه لیپوماتیک ابتدا چربی‌های سفت را به حالت امولسیون در می‌آورد و در مرحله بعد از طریق مکش خارج می‌کند.

از مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش‌ها، حفظ حالت الاسیته پوست شکم و پهلو‌ها است. از نظر پزشکان استفاده از این روش برای حذف چربی‌های شکم، بازو، پهلو‌، ران، سینه، گردن و باسن گزینه بسیار مناسبی است.

لیپوساکشن شکم با روش PAL | دکتر کرامت الله ترابی

 روش تخلیه چربی شکم و پهلو CoolSculpting

CoolSculpting از تکنیک‌های غیرتهاجمی و بهترین روش برای از بین بردن برجستگی‌های ناحیه شکم، ران‌ها یا باسن است. در این به‌عنوان جدبدترین روش تخلیه چربی شکم، از دستگاه کرایولیپولیز تخصصی برای خنک کردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود و کمک می‌کند تا بدون آسیب به بافت اطراف نواحی مورد نظر، چربی‌ها از بین بروند.

در این متد سلول‌های چربی در دمای بسیار پایین می‌میرند و در طول روز از بدن خارج می‌شوند. نتایج این نوع لیپوساکشن یک هفته تا سه ماه پس از انجام آن مشاهده می‌شود.

 روش TruSculpt

در این روش از فرکانس رادیویی کنترل‌شده برای از بین بردن سلول‌های چربی در نواحی ران، باسن، پهلوها و شکم استفاده می‌شود. تخلیه چربی‌ها از طریق این روش تقریباً یک ساعت طول می‌کشد و بیشتر افراد برای مشاهده نتایج کامل آن به یک تا دو دوره نیاز دارند.

 برای تخلیه چربی‌های شکم با جدیدترین روش‌های پیکرتراشی به مطب دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران مراجعه کنید. دکتر ترابی با بهره از دانش روز دنیا و بررسی شرایط جسمانی شما، بهترین تکنیک را برای عمل لیپوساکشن انتخاب می‌کنند. برای دریافت نوبت با شماره زیر تماس بگیرید.

خلاصه مطالب

جدیدترین روش تخلیه چربی شکم، تکنیک لیپوساکشن لیزری، روش لیپوماتیک، لیپوساکشن شکم و پهلو‌ با روش PAL و… است. در هر یک از این روش‌ها، پزشک باید از دستگاه‌های خاصی برای تخلیه چربی‌های شکم استفاده کند تا فرایند ذوب و استخراج بافت‌های چربی بدون نقص انجام شود.

از آنجا که پزشکان متخصص دارای مهارت استفاده از تکنیک‌های جدید لیپوپلاستی شکم هستند، توصیه می‌کنیم این عمل را تحت نظر بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی انجام دهید. دکتر کرامت الله ترابی با سال‌ها سابقه موفق در زمینه جراحی‌های ترمیمی، با بررسی شرایط جسمی افراد بهترین متد را انتخاب می‌کنند و به دلیل آشنایی کامل با فرایند عمل از طریق روش‌های مختلف، خطر بروز عوارض جانبی به حداقل می‌رسد. برای دریافت مشاوره‌های لازم و انجام ارزیابی‌های اولیه، با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: